برنامه نویسی کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

تاب آوری چیزی نیست که بتوان به شما آموزش برنامه نویسی کودکان داد. به همین ترتیب ، بچه ها برای پرورش این مهارت ها باید تجربه کنند. یک مزیت بزرگ یادگیری کدگذاری این است که کودکان یاد می گیرند از طریق عیب یابی مقاومت ایجاد کنند. وقتی به دیوار برخورد برنامه نویسی کودکان می کنند ، باید راه حلی پیدا کنند. فواید برنامه نویسی اگر راه حل اول جواب نداد ، آنها راه حل دیگری را امتحان می کنند. اگر آن یکی جواب نداد ، آنها دوباره سعی می کنند تا مشکل حل شود. در برنام فواید برنامه نویسیرایانه به این اشکال زدایی می گویند. این نوع مهارتهای تفکر بسیار مورد توجه قرار می گیرند.یادگیری رمزگذاری می تواند مهارت های ا برنامه نویسی کودکان رتباطی کودک را بهبود بخشد

یادگیری ربرنامه نویسی کودکان مزگذاری مانند یادگیری یک زبان جدید است. مطمئناً ، ممکن است اسپانیایی یا ایتالیایی نباشد ، اما یادگیری کد نویسی از برخی مهارت های مشابهی استفاده می کند که هنگام یادگیری زبان جدید ایجاد می کنیم. وقتی زبان جدیدی یاد می گیریم فواید برنامه نویسی، ارتباط بیشتری می گیریم. چرا؟ ما باید بدانیم که چگونه می توانیم مسائل را خراب کنیم تا ساده صحبت کنیم. این همان کد نویسی است. رایانه فواید برنامه نویسی ها فقط وقتی دستورالعمل ها را می فهمند که برنامه نویسی کودکان ایرانیان سایبر به زبان ساده و به راحتی قابل پیگیری باشند که کامپیوتر درک می کند. کدگذاری به پیشرفت این مهارت کمک می کند.

 

کودکان هنگام یادگیری رمزگذاری ، تفکر ساختاری خود را بهبود می بخشندهنگامی که دانش آموزان کد نویسی را یاد می گیرند ، تفکر ساختاری را توسعه می دهند. آنها یاد می گیرند که چگونه از بسیاری قطعات کوچکتر فواید برنامه نویسی که در کنار هم قرار گرفته اند ، چیزی بزرگ بسازند. این به بچه ها کمک برنامه نویسی کودکان  می کند تا نه تنها در مورد برنامه های رایانه ای درک کنند بلکه به بچه ها کمک می کند تا وقتی وظیفه ای از قطعات کوچک به آنها داده می شود ، تصویر اصلی را ببینند.

مزایای برنامه نویسی

کدگذاری به کودکان در حل مسئله کمک می کندهمه ما روز به روز با مشکلاتی روبرو می شویم. برخی از آنها کوچک و برنامه نویسی کودکان  آسان برای حل هستند ، و برخی از آنها بزرگتر ، پیچیده تر و دشوار هستند. از طریق کدگذاری ، کودکان یاد می گیرند که در مورد موقعیت های مختلفی که معمول نیستند ، فکر کنند فواید برنامه نویسی و یاد بگیرند. آنها یاد می گیرند گزینه ها را تجزیه و تحلیل کنند و باید راهی برای حل هر چالشی که با آن روبرو می شوند بیابند. این مهارت های حل مسئله یک مزیت بزرگ در زندگی روزمره آنها است و می تواند به آنها در حل موقعیت های واقعی کمک کند.

از ریاضیات می توان در پروژه های برنامه نویسی خلاق استفاده کرد

کودکانی که از Tynker استفاده می کنند می بینند که ریاضیات چگونه ذاتاً خلاق است - جیکوب مایرز 10 ساله ، یک علاقه مند به ریاضیات که به طور منظم در فواید برنامه نویسی مسابقات ریاضیات شرکت می کند ، از Tynker برای ساختن هنر ریاضی با مارپیچ و مثلث استفاده می کند! کودکان همچنین می توانند فعالیت هایی مانند Pattern Maker و Spin Draw را یاد بگیرید تا یاد بگیرید چگونه با برنامه نویسی و ریاضی هنری خلق کنید. برنامه نویسی مهارت حل مسئله را می آموزد برنامه نویسی یک روش  برنامه نویسی کودکان واقعی برای آموزش تفکر ریاضی است. وقتی دانشجویان برنامه ای را ایجاد می کنند یا فواید برنامه نویسی اشکال زدایی می کن برنامه نویسی کودکان ند ، حل مشکلات را تمرین می کنند. معلمان ریاضی دریافتند که دروس ابتدایی Tynker نیز راهی عالی برای آموزش شناسایی الگو است. معلمان می توانند فعالیتهایی مانند فرار ضرب یا ساعت آنالوگ را تعیین کنند و دانش آموزان را به یافتن راه حل با ریاضی ترغیب کنند.

 





:: بازدید از این مطلب : 587
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: